Amerikansk fotboll är inget för mig!!! XD

Haha, vad gjorde jag på Backavallen och varför tittade jag på Amerikansk fotboll? Har ingen aning fakitskt   XD   Jo, var där för Sebastian ville att jag skulle följa med honom eftersom han skulle dit med sin systers barn Alexander. Alexander skulle tydligen vara bollkalle och ja, vad ska man säga? Vi åkte hemifrån vid halv tolv och var vid Backavallen klockan tolv. Så ringde jag Magda och hon kollade upp att matchen började två!!!! Fick lite smått panik och värre skulle det bli eftersom jag inte alls visste hur länge den matchen skulle hålla på.




Efter att ha väntat i två timmar började den förbannade matchen (kan inga regler och vet absolut inte vad sporten går ut på). Jag blev ganska snabbt uttråkad och jag och Sebastian gick iväg för att kolla om det fanns någon affär i närheten istället. Vi gick in i ett höghusområde och hittade en affär som hette typ "mataffären" . Hade verkligen ingenting så vi gick vidare tills vi kom till ett gatukök. Där köpte vi en korv med mos att dela på eftersom jag var jättehungrig, hade inte hunnit äta någon frukost.


 Underbar pausunderhållning (tre småtjejer som dansar) :P

 Jippi, ett gatukök XD


När vi kom tillbaka till backavallen så var det fortfarande jättelång tid kvar av matchen och mitt tålamod var nästan slut när Sebastians mamma kom. Vi satte oss i hennes bil och värmde oss (var väldigt kallt att stå ute så länge) och klockan 16.45 var matchen äntligen slut! Helt underbart kan jag säga :D


Hade ju Sebastian där, hade verkligen inte gått dit om det inte vore för honom!! haha :P  Men hade varit perfekt om vi gått på hockey istället   ;)



/Magdalena

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0