"Allt kan hända i Balltorp"

I dag kom Magda upp till fantastiska Balltorp. Finns verkligen så mycket att visa henne!




Självklart tog jag henne till den underbara sandhögen där man kan sitta och sola, eller bara njuta av fåglarnas kvitter och den underbara utsikten över traktorer och golfbanan.



Som jag sa kan allt hända i Balltorp, t ex så kan man träffa konstiga.. nej jag menar...vänliga gamla gubbar som blinkar och vinkar åt en. Har man tur kan man bränna sig på en brännässla. Men självklart är detta inte allt som kan inträffa. På Förbovallen kan man träffa trevliga människor och när man är i Balltorp får man för Guds skull inte missa Tempo. Den otroliga affären med skyhöga priser.


Japp, det är verkligen trevligt här. Dessutom tog jag med Magda på motionsrunda runt hela Balltorp, bara massa uppförsbackar  ;)


  Här trivs jag som bäst!   XD


Något tråkigt som hände var när Magda skulle gå på bussen och åka hem. För hennes busskort fungerade inte eftersom det var avmagnitserat, men istället för att ge henne ett nytt busskort så krävde chauffören att hon skulle betala. Men då hade Magda en himla tur att min pappa skulle åka med bussen, haha. XD 
För han sa till busschauffören att Magda skulle slippa betala och att de får ge henne ett nytt i så fall. Självklart blev chauffören arg och var värsta otrevlig mot både pappa och Magda. Det hela slutade i alla fall med att Magda slapp att betala och pappa ska ringa till Västtrafik och klaga på detta. 

Blää för Västtrafik...  Dyrt att åka, finns knappt någon plats att sitta på, stekhet på sommaren, otrevliga chaufförer. Listan är lång...


Hehe...

/Magdalena 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0