11 Augusti

Grattis till bloggen, som nu har funnits i ett halv år haha :P
_____________________________________________

Idag är det 1 vecka till skolan börjar. Lovet har verkligen gått skit fort, men jag tycker att det ska bli rätt kul att börja skolan. Spännande och se om klassen blir bra, lärarna och själva skolan. Sen att börja plugga igen och spendera kvällarna med att räkna matte eller läsa OS är inget som jag speciellt ser fram emot.

Idag har inte hänt så värst mycket. Var bla och tränade. Kände mig seg i hela kroppen så det blev bara lite kondition och styrka i 45 min. Nu så sitter jag med tröja och fryser, hela jag är som en is-bit. Håller jag på att bli sjuk? Eller så är det kallt i lägenheten :P ...

På fredag kommer mamma och syskonen hem förhoppnigsvis, om nu inte Julia blir sämre. Har ju fått Borelia och har fått kramper i magen och sånt nu ;( Så synd om henne......





// Magda


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0