Torsdagen den 3 April ^^

Idag så har dagen varit trök, massa sega lektioner. Labben i dag var ändå rätt kul. Vi fick göra så att 50- öringar blev guld färgade. haha det var coolt.  Men resten av dagen var bara trök . På idrotten hade vi innebandy, det gick faktist bra. Vårt lag vann och så gjorde jag flera mål :D. Men det var ändå segt för jag skulle hällre gjort något annat.  På SO:n så fortsatte vi med fördjupnings arbetet, det gick rätt bra :D . Men tyskan var ändå värst. Vi skulle redovisa beskrivningen vi hade gjort. waah Fuxin hade inte ens rättat min eller Magdalenas text.  Redovisnings grejen gick väll okej, men sen när fuxin skulle ställa frågor så fattade jag ingenting :P
Efter tyskan så frummade vi tyska elever l korridoren. Kastade boll å sånt :P

i morgon är det NP i engelska och jag kommer dö. Suger verkligen på engelska och NP kommer säkert göra att jag sänker mig till G :P  men jaja , måste ju vara kass på nått :P



Krammmmmm   Magda


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0