Torsdagen den 10 April

I dag så fick man reda på preliminär intagningen och självklart så kom jag och Magdalena in haha. behövdes 205 poäng för att komma in å medel var 239.. Rätt högt medel för att vara Fässberg :P


Skolan flöt på idag och så hade vi vikarie på idrotten så spelade vi olika sorters fotboll. Var rätt okej för man behövde inte ta i lika mkt , för kamstedt var ju inte där :P  Fuxin var oxå borta i dag så vi hade vikarie!! fy vad hemsk hon var typ värsta sträng och så skulle jag å magdalena göra hänga gubbe å då kom hon fram till oss å sa typ att det inte hörde till skol arbetet. Men det var värsta hemskt för alla var typ tvungna att sitta helt tyska å om jag sa nått till Magdalena så gav hon mig "onda ögat" haha.  Just det Biologin var oxå hemsk idag. Lennart tog fram  en grej som visar bilder om etologi från typ 1800-talet och så var jag och Magdalena tvungna att ändra bild varje gång det hördes ett "pip" från den dära bandspelaren som oxå var skit gamal!! å han typ dampade om det inte gick snabbt nog å så var det svårt och skit tråkigt!!                                                                                                                                                                                                      Sen när vi slutat så hade Anna lyckats knäcka sin andra nyckel så hon blev tvungen att bryta upp låset. hehe. Å Filip ville ha sin guld 50- öring så han fick låna 1 kr av mig och så följde jag med till Eva. haha hon satt i utvecklingssamtal å blev inte speciellt glad när vi kom och störde , men vi fick var sin guld peng :P  ^^

Annars idag så har vi försökt fixa så att vi kan skaffa skoltröjor... Hoppas verkligen att det blir av :D




Hej svej // Magda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0