Tisdagen den 8 April

Tjeeenix!!!
Idag på morgonen så var det SA labb så jag Magdalena och Edward skulle koka Coca cola så att typ det blev fast, eller hur man ska förklara, och gissa vad det vad det som blev över var för ämne. haha snacka om att det inte luktade speciellt gott, typ som bränd mat eller kaka som steffo sade. Vi Vi gissade på att det som blev kvar var koffein och socker, eller  kokain som man oxå kunde tro :P  Sen så var jag tvungen att gå för att ha utvecklingsamtal. Fy vad tråkigt det var och så skriver alltid lärarna samma.  Sen så var det Engelska och så kulle vi skriva slutet på en berättelse på 30 min och jag sög!!  har verkligen skit svårt för att komma på nått att skriva.  Iallfall så var det SO sen och jag å Magdalena fortsatte skriva om Förintelsen å så blev det prat om bal kommiten och det blev att jag å Magdalena ska vara med.  =) . Sen så var det lunch å så var maten värsta äcklig, potatisarn var helt hårda, blääh Matten gick okej, men det var rätt svårt.. Å så var det dags för oss att börja planera balen. Det var typ Några lärare och så 4 från A och B. Faktist var det väldigt kul och  har ni något förslag om  hur festen ska se ut eller nått, så vänd er till oss :D .  Sen så var det bara NO och det var ehhhh TRÖK.



Nu så måste jag plugga tyska, boring!!!!!


kramizz Magda




Kommentarer
Postat av: julia

lycka till med pluggandet! :)

2008-04-08 @ 18:48:40
URL: http://juliakrull.blogg.se

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0