Tisdag

Idag var det sista dagen i skolan innan några dagars ledighet :D Började med att Magda letade efter sin bok som är borta för andra gången!! Sedan hade vi SA matte och satt mest av den lektionen, klagade över tyskan och målade lite på en bild :P Efter det var det engelska och vi gjorde något test om vilken hjärnhalva man använder mest,  jag blev en blandning av båda. Sedan var det SO och vi fick tillbaka våra arbeten om Förintelsen, gick värsta bra för både Magda och mig :D Sen skulle sjuorna visa upp en pjäs i aulan "Das naturpjäs",  Magda och jag hade förväntat oss många goa skratt men det blev inget :( Men aja slapp lektion och efter det var skoldagen slut.

Efter skolan tänkte jag cykla XD Är ju värsta gött väder ute så varför inte? I alla fall så cyklade jag och Sebastian till Kållered och köpte dricka och choklad sedan cyklade vi till Bergsjön och var där ett tag. Fast Sebastian lyckades tappa sin choklad men efter en tids söknade lyckades han hitta den, tur det :P

Imorgon ska mamma och jag kolla på klänning och skor till balen efter hon kommit hem från jobbet, ska bli skojsigt :D Sedan ska brorsan spela match som jag tydligen hade lovat att gå och se på, haha få offra mig XD


image88 Någon är modig och doppar händerna :P

 image91Själv funderade jag på att bada.. NOT!!

Pöss och kram

Magdalena

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0