Tisdag

Ligger lite efter vad det gäller att uppdatera bloggen, så nu blir det mycket skrivande ;)

I lördags eftermiddag var jag med Sebastian och han lagade lammfilé och tsatsiki som jag fick smakade på. Det var gott och han lyckades med matlagningen, eftersom ingen blev matförgiftad i alla fall ;P I söndags var jag och familjen på IKEA, där fick jag en spegel som jag har ovanför sängen, det blev riktigt snyggt. Passade väldigt bra i mitt rum.

Igår hade vi bara tre lektioner, så det var ingen jobbig dag även om det var tråkiga lektioner. Men vi slutade i alla fall runt 13 och efter skolan gjorde jag och Sebastian kladdkaka. Även om inte hans syrra tyckte om den, enligt henne smakade den sådär XD Men jag tyckte den var god i alla fall :P Sedan åkte jag till dansen, men jag hänger verkligen inte med nu på allt nytt vi går igenom XD

Idag blev Magda och jag klara med vår Cola-video på SA:n *stolt*, den blev väldigt bra. Efter det hade jag, Christian och Filip muntligt NP i engelska. Gick väl sådär, var lite blyg och nervös. Men aja ingen idé att sörja för NP, bara att ta nya tag och förhoppningsvis går det bättre imorgon på det skriftliga. Idag hade även Magda, David, Sebbe och jag muntligt NP i matte. Det gick i alla fall bättre eftersom jag inte var lika nervös. Sedan hade vi några till lektioner men på de hände inget speciellt.

Bra sammanfattning va? ;)

image77 På IKEA i min mormors skor XD

image79 Min kladdkaka får MVG++++

//Magdalena

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0