Söndag 20 april

Vad tiden går fort, liksom redan söndag och slutet på april! Men det känns verkligen skönt, för vädret är verkligen toppen :D Jag har inte orkat skriva på ett tag, har hänt rätt mycket i veckan men nästa vecka blir det ännu värre. Men får ta varje dag som den kommer så ordnar sig säkert allt.

Igår i alla fall så var jag rätt uttråkad, var typ ensam hemma och satt och pluggande inför NO-provet på tisdag. Men eftersom det var strålande väder så tänkte jag gå ut och ta en promenad, fast istället så cyklade jag en rätt lång sträcka, till Sisjön och sedan runt Balltorp XD Snacka om uttråkad. Men efter jag gjort det så såg jag på 27 dresses, den filmen var väldigt bra och tjejig :D Handlar typ om en tjej som heter Jane som alltid ställer upp som brudtärna på sina vänners bröllop utan att någonsin närma sig sitt eget "lyckliga i alla sina dagar - slut". Fast när Janes lillasyster börjar dejta hennes chef - som hon är hemligt förälskad i - blir måttet rågat och Jane börjar ifrågasätta sitt sätt att leva.

Kramar
Magdalena

image84

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0