onsdagen den 30 April

Värsta gött att slippa gå upp tidigt idag å gå till skolan :D Tyvärr är det inte lika soligt ute längre, men ändå ganska varmt.! Iallfall i går efter skolan så var jag med Annis och Frida Hick xD och så åt vi glass och softa, det var skojsigt :D Sen så på kvällen dansade jag i några timmar och det var me skoj :D 
I dag har jag faktist ingen dans haha men imån är det scandinavium hela dagen. Ska bli värsta kul å så hoppas att Sävehof vinner båda finalerna :D Men när jag bodde i Tidahom så var jag å kollade mycket på skövde  när de spelade, så det är helt okej om Skövdes damer vinner :P
Var förut och handalde med mamma å så fick jag ett par skor av henne, snällt :D I kväll är det ju cortegen men får se om jag går på det, nån som vill följa med så säg till xD hehe.


image92
passar bra att ha på sig till jeans :D




Ha en skojsig dag, kram Magda


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0