Måndagen den 14 April

Heeej!!

I dag i skolan så började KK med det muntliga NP, men jag å Magdalena fick inte göra det. Blir säkert imån då...    Å så hade vi ingen Svenska idag så vi slutade redan klockan 13,  göttttt :D


Nu i eftermiddag så jag har jag suttit och gjort ett intelligenstest som mamma hade köpt in till jobbet.  Man skulle typ se vilka bilder som hörde ihop och så massa annat. haha det var faktist kul, men det tog typ över 1 timma att göra.  Å det gick faktist riktigt bra fick  77/ 80..  :D "stolt"
Nu så ska jag strax iväg till dansen. Ska bli skojsigt, känner verkligen att jag behöver röra på mig efter att jag har käkat 3 glassar när jag kom hem. haha


// Magda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0