Måndag 7 april

I helgen vaknade jag upp med svullet ögonlock :S Helt skumt men jag tänkte inte så mycket på det. Fast idag när jag vaknade så var det typ en liten kula i ögonlocket men jag antar att det blir bättre nu. Är i alla fall inte lika ömt :P Idag hände inget skoj i skolan, på engelskan hade vi först muntligt och sedan skulle vi svara på frågor om hur väl man känner sig själv. Värsta jobbig uppgit tog typ en och en halv timma att bli klar med. Sedan var det NO och vi gick igenom om joner och molekylbindning osv... Sen var det tyska och svenska. Som sagt tråkigt!!!! Och blev bombad med läxor i tyskan också. I alla fall fint väder, men hann inte vara ute idag utan det var plugg och dans som gällde. XP


I helgen gjorde jag inget speciellt, bakade fransk paj som jag ska ha till hemkunskapen, såg på tv och lite annat. Pajen blev i alla fall god, uppskattades av familjen (:

Men orkar inte skriva mer, haha.. Blivit lat av mig XD


Kram kram

...Magdalena






Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0