Lördagen den 26 April

Äntligen helg, fan vad gött!!  :D :D :D :D

Idag så har jag dansat.  Det var som vanligt väldigt kul xD      
När jag åkte hem så mötte jag en gammal klass kompis så vi stog
och snacka ett tag. Sen så har det inte hänt så mkt mer idag.
I morgon måste jag gå upp tidigt ska vara på dansen redan
klockan 10 å så tar det ett tag att åka dit.  Blir dans i tre - fyra
timmar och sen så vet jag inte vad som händer.
En väldigt lugn helg, men det är jäkla gött, vart så mycket nu
det sista!!
Lol, måste också säga att jag stör som fan på alla små ungar
som vill vara "fjortisar".  Typ går bara i femman eller nått och så
är hela deras face över sminkat! Ser helt sjukt ut!!!!!  När jag
var i deras ålder så lekte jag fortfarande med barbie å sånt, eller
kanske inte riktigt, men typ....  Att så små ska vara så utseendefixerade.
Galet  :S



Qwaaa // Magda


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0