Lördagen den 19 April

Idag så vaknade jag med skit ont i halsen å helt snorig , så det blev ingen dans för mig idag. Men imån blir det allt dans igen. Istället så var jag å mammsen istan och så kollade jag på klänningar. Hittade en super fin klänning som jag köpte och så köpte jag ett par shorts som jag kan ha till idrotten oxå. Var verkligen skit gött väder idag så vi åkte sen till mina kussiner och grillade å göttade oss i solen. Var där hela kvällen å det var väldigt mysigt.  Nu så ska jag se på tv och vila mig resten av kvällen. Inget pluggande iallafall, egentligen massa som jag borde göra, men det är FAN helg :D


image81
var typ sjuksköterskor som demonstrerade i stan!

image82 Den vita klänningen köpte jag :D
image83
Var verkligen skit skönt väder och äntligen kunde man vara ute utan jacka!!! :D


Hoppas ni alla andra oxå haft en bra dag.....

<3<3 Magda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0