Lördag :D

Igår var det fredag som började med hemkunskap. Först fick vi tillbaka provet och pratade lite om arbetet som ska vara inlämnat vecka 17. Sedan gjorde jag och Elin purjolökssoppa och scones till. Och soppan som inte såg så mycket ut för världen, blev faktiskt god (: Just det, gick bra på hemkunskapsprovet också, alla rätt :D Men sedan var det engelska och Maj- Britts grupp blev riktgit sena, haha. På engelskan gick vi bara igenom ett papper vi haft i läxa och fick tillbaka läxan från i måndags, den blev jag riktigt nöjd med, har aldrig fått excellent som kommentar. Sedan pratade vi om NP också. Sedan flöt dagen på som vanligt med matte, idrott och SO. Idrotten var skojsig och vi hade vikarie, hon var riktigt bra ;) Och på SO:n satt Magda och jag i grupprummet med Christian, Filip och Patricia XD

Efter skolan åkte jag till mormor som vanligt och sedan körde mamma mig till Frida så hade Anna, Magda, Christian, Filip, Frida och jag minidisco i boa, hahaha.. XD Visst var det flum, men alltid lika skoj. :P

Nu ska jag göra lite SO så jag blir klar med det och sedan får vi se vad som händer idag (:

Massor av kramar
...Magdalena

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0