Fredagen den 18 April

Har inte skrivit på några dagar, men det har varit så mycket i skolan så jag har inte orkat skriva.
Tiden går väldigt snabbt nu, liksom redan mitten av April. Men det känns som jag inte hinner göra allt jag vill ha gjort och hela tiden är det massor av skol arbeten som ska göras. Jag vill bara att tiden ska stanna så jag hinner umgås med mina nära och kära. Träffas, ta det lugnt och prata å bara ha det kul!! Tyvärr så hinner jag inte umgås med vännerna lika mkt som jag velat, men ni ska veta att jag bryr mig om er.  <3<3<3

I dag efter skolan så var jag å Magdalena ute lite å hängde, det var gött att vi fick prata av oss och njuta av det fina vädret.. Å så kom Christer och Stefan å sen dök Christian, filip och några  åttor upp. Vi stog å prata med de lite å det var trevligt.

Nu ikväll vet jag inte vad som händer, haha dricka massa Te så min hals blir bättre. Är värsta förskyld och så ont i halsen :S .


Pussar och kramar Magda <3

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0