4 April zzzzZZzzz


Först på morgonen hade NP i Engelska Läsförståelse..  Det gick okej tror jag, men det var ändå svårt och så blev man helt slut efter att ha skrivit i 80 min, Sen så fick vi lite rast och så skulle vi ha hörförståelse i 50 min. Jag var redan jäkla trött och orkade verkligen inte koncentrera mig på den så det gick inte så bra och så pratade de fort å massa frågor å blababa..... haha  men men nu är det avklarat så det är jäkla gött, ändå om det inte gick super.  Sen så var det lunch å då var man typ helt död. Förutom Christian som flabbade ihjäl sig för nått Magdalena sade, å det var inte ens kul, men han tyckte det var skit kul. Å så kom Steff å så stog han också å tittade på å så fortsatte Christian flabba så det sluta med att alla skratta bara för att han skratta. Alla var helt konstiga i huvudet efter NP.   Sen så testade Frida mina reflexer. gaaaah varje gång hon typ nuddar mig så slår jag till henne, helt galet :P .
Första riktiga lektionen var Idrott och då hade vi dubbel trampett :D Det var riktigt kul och jag å Magdalena hade värsta bra tajming, också med att ramla xD Kamstedt var riktigt nöjd med hela klassen "stolt" det är  liksom inte ofta det händer.  Slutet är bäst då fick får hoppa med rammstein dunkande från högtalarna. Inte för att jag gillar den musiken, men det ger ändå power.  Sen så var det bara SO oh då så satt jag å Magdalena å kollade i böcker om förintelsen. Arbetet är väldigt intressant att göra men också väldigt jobbigt. Svårt att förstå att det verkligen har hänt, världen är ond.  Sen så var äntligen dagen över , men först så var Christian på flummhumör igen och skulle slåss med Frida och Filip typ sjöng eller vad fan han gjorde :P .  Såg helt crazy ut!!  Så skulle jag frida och några till gå men så såg jag Majsan, så jag frågade om vad jag fick på hemkunskaps provet som jag gjorde för några veckor sedan. Somalla andra hemkunskpas prov så fick jag MVG, göttttttt!!!
När jag kom hem så hade jag värsta huvudvärken å var skit trött, ända jag ville var att sova, men så skulle jag passa syskonen å då kan man verkligen inte sova.  Så såg jag på Talang, vissa var verkligen duktiga å andra eh mindre bra.  haha så var det  en fet pöjk med claes frilla som skulle spela typ någon sorts gittarr å så kom hanns pappa å så stog båda å grät. såg lite komiskt ut.


Nu så ska jag läsa lite eller nått.....


Ha det bäst    Magda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0