23 April onsdag

Enu en solig dag å så behöver man sitta i skolan :@. men jaja.. Illafall dagen började med att jag målade mina fina fålgar på bordet i skolan ( gör det alltid :D) blev en hel Kråk familj, å så fick vi tuggummi av Steffo så han fick oxå en egen fågel på bordet. gaah!!  Sen så var det Tyska å det SÖG som vanligt!!  Jag och Magdalena fick som vanligt ingen hjälp och så fattade ingenting!! Sen så var det bara massa andra tråkiga lektioner... På svenskan håller Jag, Magdalena, Filip och Chrisitan på med en pjäs. haha eller jag å Magdalena skriver manuset så får Chrisitan och Filip göra som vi säger. Kan bara säga att det blev helt sjukt. Chrisitna ska vara bög som ska strypa mig ( han hatar uteliggare) å så ska Filip vara polis å komma och stoppa. Å jag typ är kär i Magdalena, men hon dissar mig!! Helt crazy :S  Den trökigaste lektionen förutom Tyskan var SA. Orkade inte räkna matte så jag typ bara satt å snacka med Magdalena å så störde jag mig på att det stog typ idrott gte på tavlan. Men ö visade sig  att det stog "ute" inte "gte"...  inte bara jag som skriver som en kråka xD .
Iallafall när skolan var slut så skulle jag passa syrran så vi var ute och lekte. haha. SÅ träffade Julia en dagis kompis så de typ lekte vid netto. Å självklart kom massa lärare förbi och frågade om de var tvillingar och att jag vat såå duktig att jag passade min syster. höhöh.... Iallfall sen så följde jag med pappa till Stadium XXL och så köpte jag ett par solglasögon och två t-shirts till idrotten :D trevligt.
Nu så har jag läst lite SO och så såg jag en SKIT stor spindel i mitt rum så jag flög upp ur min säng å så fick mamma slänga ut den! haha....


ha en bra kväll

Pöss Magda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0